Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

me on harrastettu miehen kanssa seksiä n. alle 10 kertaa tätnä vuonna

Vierailija
08.12.2007 |

aika heikko saldo..

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöjätär-yh ei ole harrastanut kertaakaan!

Vierailija
2/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


syöjätär-yh ei ole harrastanut kertaakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitäkin vaan yksi kerta on ollut yhdyntä. siis naitu kerran tänä vuonna!! lapsemme on 1,5-vuotias. ja, tästä yhdestä kerrasta, olen nyt sitten raskaana (6. vko menossa). että siinäpä teille *kika*



mutta, sellasta se lapsen jälkeen on jonkun aikaa. olemme silti maailman onnellisin, uskollisin ja nauravaisin pari. rakastan häntä ja perhettämme. tuemme olemaan yhdessä aina. seksi ei todellakaan ole määrittelevä tekijä suhteessamme. en osaisi sellaisen miehen kanssa olla ollenkaan, joka koko ajan vonkaisi ja jolle tämä asia olisi ongelma.

Vierailija
4/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en ole tietoinen tuosta, vaikka meillä on kolme lasta joista vanhin täyttää pian 4 v, seuraava on lähes 3 v, ja nuorimmainen 1 v 4 kk?

Mun mies ei vonkaa vaikka toki seksistä tykkääkin (kukapa ei tykkäis), mulla itselläni sensijaan on normaalit seksihalut, eli kerta vuodessa ei todellakaan riittäisi.

Vierailija:


ja siitäkin vaan yksi kerta on ollut yhdyntä. siis naitu kerran tänä vuonna!! lapsemme on 1,5-vuotias. ja, tästä yhdestä kerrasta, olen nyt sitten raskaana (6. vko menossa). että siinäpä teille *kika*

mutta, sellasta se lapsen jälkeen on jonkun aikaa. olemme silti maailman onnellisin, uskollisin ja nauravaisin pari. rakastan häntä ja perhettämme. tuemme olemaan yhdessä aina. seksi ei todellakaan ole määrittelevä tekijä suhteessamme. en osaisi sellaisen miehen kanssa olla ollenkaan, joka koko ajan vonkaisi ja jolle tämä asia olisi ongelma.

Vierailija
5/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ja siitäkin vaan yksi kerta on ollut yhdyntä. siis naitu kerran tänä vuonna!! lapsemme on 1,5-vuotias. ja, tästä yhdestä kerrasta, olen nyt sitten raskaana (6. vko menossa). että siinäpä teille *kika*

mutta, sellasta se lapsen jälkeen on jonkun aikaa. olemme silti maailman onnellisin, uskollisin ja nauravaisin pari. rakastan häntä ja perhettämme. tuemme olemaan yhdessä aina. seksi ei todellakaan ole määrittelevä tekijä suhteessamme. en osaisi sellaisen miehen kanssa olla ollenkaan, joka koko ajan vonkaisi ja jolle tämä asia olisi ongelma.

Vierailija
6/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Miten mä en ole tietoinen tuosta, vaikka meillä on kolme lasta joista vanhin täyttää pian 4 v, seuraava on lähes 3 v, ja nuorimmainen 1 v 4 kk?

Mun mies ei vonkaa vaikka toki seksistä tykkääkin (kukapa ei tykkäis), mulla itselläni sensijaan on normaalit seksihalut, eli kerta vuodessa ei todellakaan riittäisi.

mulle ei seksi ennen lapsiakaan ollut ikinä (paitsi ihan suhteen alussa " kiimavaiheessa" :) tärkeää. lapsen jälkeen en voi sanoa itse halunneeni

seksiä kertaakaan. nekin 5 kertaa olen tyydyttänyt miehen, en ole yleensä halunnut että hän koskee minuun. näin näytti asiat menevän meillä sen jälkeen kun lapsi tuli.

tilanne ei siis minun mielestäni ole mitenkään paha, me ollaan erittäin rakastuneita ja onnellisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoloissa ja pikkujouluissa, kun kotona on pihtaavia akkoja jotka levittää jalkansa vain silloin kun haluavat uuden vauvan!

Vierailija
8/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millonkohan naiset oppii sen, ettei puolison tarpeet häviä vaikka itseä ei seksi kiinostaisikaan. Jos oikeesti tervettä ihmistä seksi kiinnosta, kannattais hakea apua ennenkun on myöhäistä - eli mies lähtenyt tyydyttämään tarpeitaan muualle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taatusti häntä loukkaa, kun ei saa koskea sinuun. Varo vaan, vaikka mies miten rakastaisi sinua niin himot ne on hänelläkin, ja aina löytyy joku nainen joka antaa koskea, kun pidät miestä tarpeeksi kauan puutteessa :/

Uteliaisuudesta kysyn, että mitä mieltä olet siitä, jos ja kun miehesi katsoo pornoa (netistä, lehdestä, telkkarista tms) ja runkkaa? Onko se sinulle ok, vai suututko ja loukkaannutko? Sillä vaikka sinä olet seksitön olento, miehesi ei ole.

Vierailija:


seksiä kertaakaan. nekin 5 kertaa olen tyydyttänyt miehen, en ole yleensä halunnut että hän koskee minuun. näin näytti asiat menevän meillä sen jälkeen kun lapsi tuli.

tilanne ei siis minun mielestäni ole mitenkään paha, me ollaan erittäin rakastuneita ja onnellisia :)

Vierailija
10/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Uteliaisuudesta kysyn, että mitä mieltä olet siitä, jos ja kun miehesi katsoo pornoa (netistä, lehdestä, telkkarista tms) ja runkkaa? Onko se sinulle ok, vai suututko ja loukkaannutko? Sillä vaikka sinä olet seksitön olento, miehesi ei ole.

teen sitä itsekin säännöllisesti, joten on tietenkin ok! tottakai itsetyydytyksen pitää olla ok sellaisissakin suhteissa, joissa on kumppaneiden välillä paljon seksuaalista kanssakäymistä.

5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


millonkohan naiset oppii sen, ettei puolison tarpeet häviä vaikka itseä ei seksi kiinostaisikaan. Jos oikeesti tervettä ihmistä seksi kiinnosta, kannattais hakea apua ennenkun on myöhäistä - eli mies lähtenyt tyydyttämään tarpeitaan muualle...

milloinkahan naiset oppii sen, ettei ole pakko tyytyä sellaisiin miehiin, jotka hyppää toisen naisen sänkyyn heti jos kotona eletään sellaista vaihetta, että kaikki ei miellytä? laadukkaassa suhteessa seksi ei todellakaan ole miehelle se tärkein asia. ei ainakaan sellaiselle miehelle, jonka kanssa minä katson vaivan arvoiseksi olla :)

5.

Vierailija
12/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et halua miehesi koskevan sinuun, vaikka seksihaluja sullakin ilmeisesti on. Ja vielä väität että olette onnellisia ja rakastuneita :o

Vierailija:


Vierailija:


Uteliaisuudesta kysyn, että mitä mieltä olet siitä, jos ja kun miehesi katsoo pornoa (netistä, lehdestä, telkkarista tms) ja runkkaa? Onko se sinulle ok, vai suututko ja loukkaannutko? Sillä vaikka sinä olet seksitön olento, miehesi ei ole.

teen sitä itsekin säännöllisesti, joten on tietenkin ok! tottakai itsetyydytyksen pitää olla ok sellaisissakin suhteissa, joissa on kumppaneiden välillä paljon seksuaalista kanssakäymistä.

5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


aika heikko saldo..

Vierailija
14/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastetaan n.2xkuukaudessa ja silloin miehen aloitteesta. Minä haluaisin vaikka joka päivä ja ilmaisen sen kyllä muutaman kerran viikossa, eli mies tietää kyllä. Mutta ei halua kuin silloin kun itse tekee aloitteen. Olen jo sopeutunut tilanteeseen, vaikka välillä harmittaakin. Miehenkin pihtaaminen on siis mahdollista.



Olemme nuoria, alle 30v. kaksi lasta, alle 4v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nuorin lapsista 1,5-vuotias. Viimeisen vuoden aikana olemme olleet yhdynnässä vähintään 2 kertaa viikossa, jos ei ole ollut menkkoja. Olemme siis harrastaneet seksiä vähintään 77 kertaa tänä vuonna. Johtuisikohan oma halukkuuteni siitä, että en suostunut laittamaan kierrukkaa enkä syömään pillereitä, vaan käytämme kortsuja. Minun mieheni on kyllä sanonut, että seksi on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa. Se on ainoa asia mikä erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta. Ilmankos työpaikan ukkomiehet on niin kovia vonkaamaan, jos ihmisillä on noin hyytyneitä suhteita.

Vierailija
16/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on saman verran seksiä VIIKOSSA! Yrittäkää korjata tilanne pian, tuossa käy muuten heikosti.

Vierailija
17/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Korkeintaan pari kertaa kuukaudessa harrastetaan seksiä. Raskausaikoina ei oikeastaan ollenkaan. Mieheni ei ole koskaan ollut kauhean seksuaalinen. Enkä myöskään minä, joten halut kohtaavat täysin :)



Joidenkin näyttää olevan vaikea uskoa sitä, että mieskin voi olla vähään seksiin tyytyväinen. Ja siltikin olla onnellinen liitossaan, ilman syrjähyppyjä.

Vierailija
18/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaattesta en ala heidän kanssa.

Vapaaat osaavat kunnolla käyttäytyä mutta ukkomiehet vonkaa heti seksiä kun eivät kotona saa.

Älkää sitten valittako jos mies lähtee paremmile markkinoille!Vierailija:


ravintoloissa ja pikkujouluissa, kun kotona on pihtaavia akkoja jotka levittää jalkansa vain silloin kun haluavat uuden vauvan!

19/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


21:

Joidenkin näyttää olevan vaikea uskoa sitä, että mieskin voi olla vähään seksiin tyytyväinen. Ja siltikin olla onnellinen liitossaan, ilman syrjähyppyjä.

Vierailija
20/34 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


milloinkahan naiset oppii sen, ettei ole pakko tyytyä sellaisiin miehiin, jotka hyppää toisen naisen sänkyyn heti jos kotona eletään sellaista vaihetta, että kaikki ei miellytä? laadukkaassa suhteessa seksi ei todellakaan ole miehelle se tärkein asia. ei ainakaan sellaiselle miehelle, jonka kanssa minä katson vaivan arvoiseksi olla :)

5.

Miehesi on ilmeisen kiltti, mutta seksi ON osa kahden aikuisen ihmisen liittoa. Millä oikeudella sinä päätät, että teillä ei nyt sekstata, ja miehesi on oltava ilman? Kilttikin mies voi repsahtaa kun sitä tarpeeksi kauan kiduttaa tuolla lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä