Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetysaikaisen alamahakivut??

Vierailija
01.09.2007 |

Mitä vois tarkoittaa lähes päivittäiset vihlaisut, paineen tunne ja jomottelu alamahalla? Multa poistettiin kierukka n 3vk sitten ja mä imetän vielä 5kk ikäistä vauvaa, joka saa kyllä jo muutakin kun äidinmaitoa..Hormonikierukka poistettiin kun se ei sopinut mulle (kovaa vuotoa ja kipuilua sekä hormonioireita kuten näppyjä yms " kivaa.." ) ja se oli asennettu jälkitarkastuksessa..



Onks muilla ollut imetyksen aikana kummallisia tuntemuksia alamahassa kuuluuko nää asiaan? Tuntemukset tulee ja menee pitkin päivää ja siis ihan millon tahansa eikä siis vain sillon ku imetän..



Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauan jatkuu, niin ota yhteys lekuriin.

Vierailija
2/3 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kerran tällaisia tuli ekana raskausoireena... En oo vielä testannut, kun en ymmärrä miten olisin tullut raskaaksi, kondomia käytetty ja ehkä kerran kuussa ollut vaan toimintaa...



No, toinen vaihtoehto on kiinnikkeet. Onko sulle tehty sektio? Mulle on, niin oon ajatellut, että kiinnikkeet siellä kiristää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä varmaan?