Huutonet myyjille pari pyyntöä. ov
Jos käytätte vakioviestiä, niin please, laittakaa siitä joku maininta kohteeseen/oma kuvaukseen. Itse yleensä luen myyjän tiedoista pelkästään nimen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron (ostajan tiedot luen tietenkin tarkasti).
Niitä muita myynnissä olevia kohteita ei tarvitse laittaa joka ilmoitukseen. Se haittaa pelkästään hakukoneen käyttöä, ei mitään muuta!
Ilmoituksia ei tarvitse koristella kuin joulukuusta. Ne bling-bling kohteet ovat hirveitä. Samoin ne, missä koko näyttö muuttuu Nalle Puh ym. kuvioiseksi ovat hirveitä, koska yleensä tekstit häviää sinne kuvioiden sekaan.
Jos teillä on omia erityissääntöjä (maksu kolmen päivän sisään ym.), niin laittakaa siitä kohteisiin tieto.
Laittakaa selvät otsikot, missä on koko ym. tarpeellinen tieto.
Postikulutkin voisi olla ihan kiva laittaa jo ilmoitukseen.
Ja ne college, fleece ja vuorillinen sanat voisi olla ihan kiva kirjoittaa oikein.