Lue keskustelun säännöt.
MIten tulisi toimia, jos haluaa elareihin korotusta? Lapset kasvavat ja aikaisemman minimin sovin, kun en halunnut tapella rahasta.
07.09.2007 |
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta. Ex ei mitenkään muuten osallistu lasten hankintoihin (ei joululahjoja, synttärilahjoja tai muutakaan) vaan nykyiset minimielarit kustantavat osan hoitomaksuja, joten kaikki muu välttämätön jää mulle. Lapsia on kaksi.
Kunhan funtsasin. Tuskin kuitenkaan alkaisin asiasta kättä vääntämään, jos hankalaa olis.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla