Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten tulisi toimia, jos haluaa elareihin korotusta? Lapset kasvavat ja aikaisemman minimin sovin, kun en halunnut tapella rahasta.

Vierailija
07.09.2007 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta. Ex ei mitenkään muuten osallistu lasten hankintoihin (ei joululahjoja, synttärilahjoja tai muutakaan) vaan nykyiset minimielarit kustantavat osan hoitomaksuja, joten kaikki muu välttämätön jää mulle. Lapsia on kaksi.



Kunhan funtsasin. Tuskin kuitenkaan alkaisin asiasta kättä vääntämään, jos hankalaa olis.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan