Lue keskustelun säännöt.
Tyksissa synnyttaneet! Milloin on siella vauvaoasastolla vierailuajat ja saako lapset ottaa mukaan vauvaa ja aitia katsomaan (siis muut kuin sisarukset?)
Kommentit (2)
2 Vierailuajat
Lapsen isä sekä lapsen sisarukset saavat vierailla osastoilla klo.10.00 - 20.00.
Jos lapsen isä ei vieraile sairaalassa, on äidillä mahdollista nimetä yksi tukihenkilö
käyttämään vierailuoikeutta.
Muut vieraat ja sukulaiset voivat vierailla osastolla vierailuaikoina
joka päivä klo. 18.00 - 19.00, sunnuntaisin klo.14.00 - 15.00 ja klo 18.00 ¿ 19.00.
Muina aikoina äiti voi tavata vieraitaan vain osaston ulkopuolella.
Pyydämme teitä ottamaan huomioon osaston muut synnyttäjät ja käyttämään mahdol-
lisuuksien mukaan osaston päiväsalia vierailujenne aikana
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sivuilla on varmaan nro osastoille?