Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on mesessa yks sini, joka ei oo koskaan puhunut mulle yhtaan mitaan. Voinko ma vain kylmasti torjua ja poistaa sen? Vai mita ihmetta se tekee siella?

Vierailija
24.07.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se sinne on edes tullut? Ei mulla ainakaan ole listassa muita kun tuttuja ihmisiä!

Vierailija
2/3 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tosiaan ole koskaan noin vuoteen puhunut mulle mesessä mitään.



Onko noloa, kun tämä yhteinen kaverimme jäisi mulle meseen ja näkisi minut aina onlinessa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


eikä tosiaan ole koskaan noin vuoteen puhunut mulle mesessä mitään.

Onko noloa, kun tämä yhteinen kaverimme jäisi mulle meseen ja näkisi minut aina onlinessa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä