Lue keskustelun säännöt.
Mulla on mesessa yks sini, joka ei oo koskaan puhunut mulle yhtaan mitaan. Voinko ma vain kylmasti torjua ja poistaa sen? Vai mita ihmetta se tekee siella?
Kommentit (3)
eikä tosiaan ole koskaan noin vuoteen puhunut mulle mesessä mitään.
Onko noloa, kun tämä yhteinen kaverimme jäisi mulle meseen ja näkisi minut aina onlinessa jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
eikä tosiaan ole koskaan noin vuoteen puhunut mulle mesessä mitään.Onko noloa, kun tämä yhteinen kaverimme jäisi mulle meseen ja näkisi minut aina onlinessa jne.
Mistä se sinne on edes tullut? Ei mulla ainakaan ole listassa muita kun tuttuja ihmisiä!