Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä viikonloppuna?

Vierailija
31.08.2007 |

Kertokaa, auttakaa mitä kivaa me keksittäis viikonlopulle? Meillä on vanhin 7v ja sit on pieni vauva. Lapsia siis muutama.



Täällä missä nykyään asumme ei ole juuri ketään ystäviä. Lapsilla on kavereita kyllä.



Jotain kivoja ideoita ois kiva saada. Kellään mitään??



Itellä pää raksuttaa tyhjää, mietin vaan että ollaanko taas viikonloppu " vain" kotona ja tylsistytään. Vaikka mukavaahan sekin on.



Ois kiva lähtee johonki mitä se vois olla? Me ollaan sen tyyppisii et kassit saadaan pakattuu hetkessä jos jostain reissusta vaikka innosutaan.



JA aika paljon lähtään vaikka ajaan 100km ilman että ollaan suunniteltu etukäteen. Joskus jopa saatetaan mennä ilman että yöpaikka on tiedossa siis kauemmaskin. Sit vain johki hotelliin jos ei muuta ole.



Niin mitähän kivaa sitä keksis tälle viikonlopulle???



Kertokaa ihmiset mitä te teette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kiltti vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta menkää käymään vaikka ähtärin eläinpuistossa. siinä on vieressä kylpylähotellikin, jos haluatte siellä yöpyä.

Vierailija
4/5 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan...

Vierailija
5/5 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkeistä, vielä miettii...



Asutaan kaukana ähtäristä.;) Mut kiitos.