Lue keskustelun säännöt.
Hui, ukkonen tulossa :/ Eihän tästä uskallakaan nukkumaan...
06.09.2007 |
Karseeta pimeässä talossa kun salamat välähtelee, mieskin meni yövuoroon.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla