Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten srk:n avoin paivakerho eroaa perhekerhosta? Perhekerhossa olen ollut. (Vastasin askoiseen kyselyynkin.) Nyt olisi tarkoitus menna avoimeen paivakerhoon, kun

Vierailija
23.08.2007 |

lapseni on nyt esikoulussa ja haluaisin vielä mennä srk:n yhteiseen, mutta pakko mennä avoimeen, kun kellonaika ei sovi perhekerhon kanssa.



Eli miten eroavat? Olisin iloinen vastauksista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä jutellaan tosi avoimesti kaikista luomakunnan asioista.

Vierailija
2/3 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin päiväkerho:



ekana lapsille ja aikuisille " hartaushetki" , sitten piirileikkejä, sen jälkeen kahvi-mehuhetki ja sitten loppuaika askartelua ohjatusti, vapaata leikkiä tai juoruamista muuten oman valinnan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet kerhot on täällä tarkoitettu perhepäivähoitajille ja heidän hoitolapsille. Mä oon jotenkin luullut et ne on periaatteessa sama aisa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme