Muita kenen äijät ei tykkää kun pyöritään täällä?
Tai ainakin tuntuu siltä. Mulla ei kotona nettiä, mut kun tuun miesystävälleni, niin pyörin aika paljon ja varsinkin täällä. Nytkin mies vetäytynyt olkkariin telkkaa katselemaan (vaikkei yleensä telkan katselusta välitä). On vähän huono omatunto, mut ei se mitään sanonut ole. Ainakaan vielä. Suhde melko tuore.
Kommentit (5)
kun joskus (puoli)leikilläni vihjailen jostain toisista naisista tms. =D Olen miehelle kertonut joskus miten outoja ja uskomattomia tarinoita täällä lueskelen, ja se sanoo että tämä palsta tekee aivan vainoharhaiseksi! =D Ja tottahan se tavallaan onkin!
Siis jokaiseen sellaiseen kysymykseen mihin hän ei tiedä vastausta.
Vierailija:
Siis jokaiseen sellaiseen kysymykseen mihin hän ei tiedä vastausta.
todellakaan halua viettää mun kanssa aikaa, on koitettu.