Lue keskustelun säännöt.
Apua, mun 2kk vauvalla on karseeta hilsettä ja pälvikalju takana!
29.08.2007 |
pitääkö viedä lääkäriin vai voinko hoitaa aikuisten hilseshampoolla?
tuohon pälvikaljuun ei tietääkseni ole hoitoa : / harmillista, kun on kyseessä vielä tyttövauva...
t. pöhköfantti
Kommentit (3)
Laita päänahkaan vauvaöljyä, anna vaikuttaa, harjaa ja pese huolella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kasvaa takas. Tulee kun vauva makaa paljon selällään, ja kääntelee päätään. Mietippä ite? Ja se karsta, normaalia, ja voi herran jumala, se öljyhän pestään välillä veke ;-) Ei se nyt niin kauheeta ole.
Jos tiedustelenkin aikuisten hilseshampoon käypäsyyttä niin kyllä sen nyt tietää lapsikin, ettei permanenttia voi vauvalle laittaa!!!
Sitä paitsi ei oo mitään otsatukkaa!
ap