G: Kumpi lihavampi: sinä vai miehesi?
Kommentit (10)
mies on hurjan hoikka ja minä pyöreä, tosin en enää sitten kun saan raskauskilot karistettua. Sitten ollaan samankokoisia.
Varmaan mies? Molemmat ollaan hoikkia/sopussuhtaisia, mutta miehellä tuppaa helpommin kertyyn kilot kun lopettaa urheilun ja mässäilee. Silti on sopusuhtainen.
pituuseroa noin 13 cm, mies pidempi siis.
Painamme melkein yhtä paljon vaikka pituuseroa on 20 senttiä
Hän on laihtunut noin 15 kiloa pikkuhiljaa talven ja kevään mittaan ja alkaa jo olla lähes yhtä sopusuhtainen kuin minä.
Minä painan 56kg (raskaana) ja mies 67kg.
Hänellä BMI 24, minulla 21. Mies on ruumiinrakenteeltaan rotevampi, mutta ei hänestäkään juuri läskiä löydy. Urheilee paljon eikä kaljamahaa ole. Kummallakin meillä ikää 47.
mies on kyllä pitkä, mutta luut kuin pikkulinnulla, minä olen ohkaisuuden lisäksi lyhytkin.
Itselläkin on vyötärö hieman levinnyt ja peppu sekä reidet mutta edelleen olen aika simpsakan näköinen ja kokoinen.