Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan potilastyötä tekevänä sanoa teille erään asian:

Vierailija
04.09.2007 |

Älkää hyvät ihmiset jättäkö varattua aikaa käyttämättä. Vähintä mitä voitte tehdä, on ilmoittaa peruutuksesta etukäteen. Ja vielä: jos tiedätte jo päivää kahta ennen, että ette pääse tapaamiselle, niin PERUKAA se silloin. Emme saa ketään potilaita tilalle, jos peruutus tapahtuu liian lyhyellä varoitusajalla ja se on ihan turhaa erityisasiantuntijoiden ajan haaskausta.



Ja tiedoksi, että järjestelmään kirjaamme teidän kohtaanne peruuttamattoman ajanvarauksen, jos perutte liian myöhään tai ette saavu paikalle.



Oli vaan pakko avautua. Yleisesti suomalaiset ovat fiksua porukkaa, jotka hoitavat asiansa hyvin ja kunnioittavat palvelujärjestelmää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


että kun olen koululle ilmoittanut ajan ja sieltä ei muisteta lähettää ja olivat kuitenki luvannu koululle tuolta soittaa jos ei kuulu mut eipä soittaneet kun äiti oli varannu ajan ja het seuraavan päivänä oli lasku postissa jota en tosiaan aio maksaa ja ilmoitan sen kyllä sinne miksi en maksa ja jos ei tul jotain muutosta tohon toimintaan ni silloin teen valituksen! Kun en mä siellä koululla ole huolehtimassa ja kun koulu on kuitenki ihan vieressä josta kestää mennä vajaan minuutin jos soittavat perään mut ei sit pädekkään samat systeemit ku äiti on tilannu ajan. Silloin varmaa oikeen odottaa että saavat laskun lähettää. lasku siis tuli jo het seuraavana päivänä. 15min ajasta 27 euroa ni todellakin vituttaa!

Vierailija
2/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua hävettää vieläkin ihan järjettömästi kun myöhästyin puoli tuntia lastenlääkärin ajalta, olin katsonut kutsusta ajan väärin. Onneksi oltiin viimeiset asiakkaat ja tupla-aika kun kaksosilla oli peräkkäiset ajat, mutta silti ketutti. Plus vielä se että en tiennyt pyytää lekurilta edes anteeksi, mies kertoi vasta jälkikäteen, että oltiin myöhästytty, lääkäri oli sanonut hänelle sillä aikaa kun en ollut paikalla. Yleensä olen AINA ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikänen lapsi sulla on, kun siitä menee tollanen maksu? Vai onko sulla iso erityslapsi tms? Täällä ja viereisessä kaupungissa " sakkomaksu" menee vaan alle 15v ajoista.

Vierailija
4/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin aikaa tehdä paperitöitä mille on muuten varattu liian vähän aikaa

Vierailija
5/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleen ap:n kuvaamaa käytöstä tuollaisella verukkeella. Sun tehtävä on itse opetella ajankäyttöä!

Vierailija
6/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua opetella sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian täyteen puukataan potilaita ja peruttamattomat ajat ovat tervetulleita.

Silloin saa sen hetken tehdä rauhassa paperi hommia sun muita.

Vierailija
8/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Olen väsynyt, uupunut, loppuun rutistettu, huonomuistinen ihminen. Kaikki unohtuu, katoaa, häviää. Myös lääkäriajat, tarpeelliset ja tarpeettomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ylibuukatulla sektorilla töitä, vaan minä olen ihan riittävästi varannut aikaa per potilas. Olen erikseen varannut aikaa paperitöille, jolloin teen niitä. Siten minua sapettaa tyhjäkäynti ihan erityisesti.

Vierailija
10/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun olen koululle ilmoittanut ajan ja sieltä ei muisteta lähettää ja olivat kuitenki luvannu koululle tuolta soittaa jos ei kuulu mut eipä soittaneet kun äiti oli varannu ajan ja het seuraavan päivänä oli lasku postissa jota en tosiaan aio maksaa ja ilmoitan sen kyllä sinne miksi en maksa ja jos ei tul jotain muutosta tohon toimintaan ni silloin teen valituksen! Kun en mä siellä koululla ole huolehtimassa ja kun koulu on kuitenki ihan vieressä josta kestää mennä vajaan minuutin jos soittavat perään mut ei sit pädekkään samat systeemit ku äiti on tilannu ajan. Silloin varmaa oikeen odottaa että saavat laskun lähettää. lasku siis tuli jo het seuraavana päivänä. 15min ajasta 27 euroa ni todellakin vituttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on mahdollisuus tehdä sanelut, lausunnot yms. kaikessa rauhassa. Ei unohtelu ole tietenkään mitenkään hyväksyttävää/toivottavaa, mutta kyllä joskus pieni hengähdystauko tekee ihan hyvää tiivistahtisessa työssä.