Lue keskustelun säännöt.
ticket to hevaen talvihaalari
04.09.2007 |
ostettiin 2-vuotiaalle. On muuten reilut koot, poika oli kesäkuussa 90 cm ja silti hukkuu tuohon 92-senttiseen pukuun, tulikohan ostettua turhan iso?
Onko siis hyvä haalari? Kestääkö märät kelit ja riehakkaan menon? Oletteko käyttäneet ilman irroitettavaa fleecevuoria ja sitten kylmemmällä ilmalla sen kanssa, vai miten? Tarviiko sen fleecevuorin kanssa jotain muuta väliin vielä vai puettekko sisävaatteiden päälle suoraan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla