Lue keskustelun säännöt.
kannattaa muuten ostaa se uus Potteri tanaan suomalaisesta. 19,95€ TAMAN PAIVAN! ainakin tampereella oli Koskikeskuksessa Suomalaisessa. puhui siihen malliin, etta on jokaisessa
21.07.2007 |
puhui siihen malliin, että on jokaisessa liikkeessä ja pomppaa sitten tämän päivän jälkeen 24.95€ tuo hinta!
Kommentit (6)
Mä tässä taistelen itseni kanssa, että lukisiko englanniksi (heikosti) vai odottaisiko suomennosta...
Tuntuu hölmöltä ostaa englanniksi, kun kaikki muut ovat suomeksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oli äitinsä kanssa kaupassa, ja tyttö kulki ostoksia tekevän äidin perässä nenä kiinni Potterissa, hyvä että eteensä näki.. =D
Aion kyllä ostaa sen suomennetunkin version sitten kun se tulee.
maankin keräillä itselleni kaikki suomeksi ja englanniksi aikojen saatossa. ihania kirjoja :)
Suomeksi ja englanniksi. Uusimman sain viime yönä puol 2 :)
Minusta Potteria lukevat aikuiset eivät vaikuta kovin älykkäiltä!