Lue keskustelun säännöt.
Muistaako kukaan ketjua " runoja pienimunaiselle" ?
20.07.2007 |
Joku halus kertoo ukolleen et sillä on pieni, ja ne runot oli niin hauskoja et nauroin ääneen vedet silmissä...Muistaako kukaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On varmaan ketju jolle olen eniten av:lla nauranut...