Lue keskustelun säännöt.
Halavatun FINNI!
21.08.2007 |
Taas... Just kun leuasta sain paranneltua kuukautisten aikaan pullahtaneet finnit, niin nyt kun on ovisaika, niin jumatsukka keskellä poskea köllöttää pullukka punainen finni.
Aikuinen nainennnn mä oooonnnnnnnnn.... prkle!
Ja onko huomenna työmatka, onko?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla