Tuli tuosta Anna Abreun biisistä mieleen: Millainen on Täydellinen englannin ääntäminen?
Siis jokainen ääntää erilaisesti ja englanninkielessäkin on murteita erilaisia ja jenkit puhuvat täysin eri tavalla englantia kuin britit.
Mikä on ääntämisen kriteeri, että se menee huonon ääntämisen puolelle?
Kommentit (4)
Vierailija:
Ja varsinkin Irkut ääntää juuri noin. Puhuvatko he siis huonoa englantia?
mutta senkös väliä, rikastuttavat maailmaa! espanjalainen aksentti on jopa seksikäs!
vai pitäisikö olla niinkuin BB Maria joka sanoi osaavansa englantia " ihan sataprosenttia niinku"
eli ei virheitä naiset!
kaunista kieltä mielestäni. Sitä kuulee vaikkapa klassisten brittinäyttelijöiden suusta.
Oikeasti tietenkin aitoja brittiaksenttejakin on aika monta, ja kenellä se on oikeus toisen puheen hyvyyttä arvostella.
Ja varsinkin Irkut ääntää juuri noin. Puhuvatko he siis huonoa englantia?