Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Juuso liian lapsellinen nimi?

Vierailija
14.05.2007 |

ajateltiin poikamme nimeksi, mutta aloin miettimään mahtaako poika itse tykätä nimestä enää aikuisena, eli onkohan liian lapsenomainen nimi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoinani tunsin muutaman ja kaikki ovat jo aikuisia, hyvin sopii nimet edelleen.

Vierailija
2/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös muutaman aikuisen Juuson enkä koskaan ole ajatellut nimeä lapsellisena. Hyvä nimi!

Vierailija
4/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1960-luvulla Jari oli pikkupoikien nimi, tuleeko nykyään Jarista mieleen 2-vuotias poika vai pikemminkin 35-40-vuotias mies? Veikkaanpa, että jälkimmäinen.



Nimet kasvavat kantajiensa mukana.

Vierailija
5/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita peruskouluikäisiä Juusoja, ja myös muutaman aikuisen. Ei todellakaan ole mielestäni lapsellinen nimi. Eikä ole tuo Rasmuskaan.. Kyllä ne nimet kasvaa lasten mukana.

Vierailija
6/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen, mutta en itse tykkää, kun tulee mieleen juusto, sori :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisitkö nimestä Joel? Se sopisi aikuisellekin?

Vierailija
8/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Juuso -nimi tuo siis ensimmäisenä mieleen aikuisen, ei lasta.

No tämä on minun mielleyhtymäni. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi