Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ETTÄ OTTAA PÄÄHÄN!!!

Vierailija
21.05.2007 |

Mun pitäisi tällä hetkellä laittaa kotia, harjoitella kesällä olevaan juoksutapahtumaan ja tehdä pihatöitä. MUTTA 2 viikkoa sitten tuli iskiaskivut kuin salama kirkkaalta taivaalta ja istuma-asento on ainoa jolloin ei ole kipuja, tosin nyt tuntuu vaikka istunkin. Ei auta kipulääkkeet eikä lihasrentouttajat. (Ei ollut apua edes pistoksista joita sain lääkärissä.) En tiedä onko kevyestä liikkumisesta haittaa vai hyötyä, mutta jos ei mitään tee niin ihan rapakuntoonhan tässä menee. Onkohan uimisesta haittaa?



Ottaa niin päähän kun jää tekemättä kaikki työt! Olen kyllä siivoillut minkä voin istualtani tehdä.



Tässä saattaa mennä monta kuukautta tai sitten helpotus tulee lähiaikoina. Ei voi ennustaa. (Ei ole eka kerta, viime kesäkin meni näissä merkeissä :( )



*Iso huokaus*

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi