Lue keskustelun säännöt.
Minä olen lähdössä lauantaina baariin pitkästä aikaa!!!!!!!!
21.05.2007 |
Olen varmaan huono äiti (lapsi 1v.), mutta odotan todella, että pääsen vähän tuulettumaan!
Kommentit (3)
meillä pojat 5v ja 2v ja noin 4 kertaA VUODESSA käyn ja silloin nimenomaan nautin siitä baarissa olemisesta ja saatanpa välillä jopa pienessä hiprakassa olla.:)
niin ja mulla muuten lapset kotihoidossa siihen asti kun kuopus täyttää 3v....
OIKEIN HAUSKAA ILTAA AP SITTEN LAUANTAINA!! :)
JA sitten pidät superkivaa hyvällä omalla tunnolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on aika erikoinen kuva baareissa käymisestä...
sorry vaan, mutta en todellakaan ymmärrä, mitä hohtoa on mennä tunkkaiseen baariin känniläisten kanssa örveltämään!