Lue keskustelun säännöt.
Muita, joilla pyhkii todella hyvin?
21.05.2007 |
Ei vois parempaa toivoa! Täydellinen elämä! Mikään ei rassaa vaan elämä on kuin silkkiä vaan. Muita?
Kommentit (5)
iat kyllä aina vaivaa silti. Nytkin olisi kiva laittaa kotia ja pihaa vielä nykyistäkin enemmän, vaikka se imee rahat aika hyvin nytkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lasten kanssa kotona- väliin ihan puhki ja rikki- mies tekee pitkää päivää ja illat viettää raksalla. lapset vinkuu ja vikisee koko ajan kun ei ole tekemistä ja pienimmällä on muuten vain paha uhma.
siltikin tämä elämä on ihanaa...kun sen oikein oivaltaa!!!
AHDISTAA. Mikä auttaisi, uskoonko tässä pitäisi tulla?
Uusi talo valmistui juuri ja mieheni sai hurjan ison palkankorotuksen. Nyt siis mökkiostoksille. ;) Kaikki siis ihanasti.
Täällä!Paitsi, että olen sitten saanut ympäristöltä kateellisten panettelua...