Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaiken uhallakin minä aion opettaa lapsilleni, että toisten ihmisten yksityisyyttä ja kotirauhaa pitää kunnioittaa.
07.05.2007 |
En anna heille lupaa mennä toisten puutarhoihin ja pihoihin leikkimään, elleivät ole saaneet ystäviltään kutsua. Vaikka olisin vanhanaikainen, vaikka olisin lajini viimeinen, senkin uhalla.
Kommentit (3)
Meidän pihalla ei oo leikkipaikkaa,mut tuleepahan liikuttua kun käy leikkipuistoissa -2-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja olen asunut aika monenlaisissa taloissa, joissa monenlaisia pihoja :D