Lue keskustelun säännöt.
Missä asut?? Asunnon koko?
Kommentit (10)
huonetta. Kerrostalossa. Meitä on kaksi aikuista ja kaksi lasta. Pankille on vielä lainaa ko. asunnosta 120.000 euroa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
125 neliötä , omakotitalo , yks lapsi . . .
59 neliön kaksiossa, 3 lasta ja vanhemmat
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerrostalo, 120m2 ja neljä huonetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vanhemmat ja kaksi lasta. kiva iso piha joka toimii kesällä myös asuntomme jatkeen kun kaiket päivät viihdytään ulkona. isompi asunto on välillä haaveissa tai ainakin vaatehuone tai lämmin varasto!
Missäs itse asut ap?