Lue keskustelun säännöt.
V*ttu toi Paris Hilton on tyhmä ja ihan selkeästi kuvitellut, että kun on rahaa niin saa tehdä mitä vaan...... argh.
Kommentit (3)
=DD tosiaan luulevat että rahalla saisi paremman kohtelun! ja se paris ei todellakaan ole minusta kaunis!
mutta mutta.... en jaksa vielä uskoa että se todella menis sinne vankilaan! miten se nyt vois siihen alistua!! =D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei lehtien mukaan joudu muiden vankien sekaan. Viettää sen 45 pv eristyksissä muista.
mut kauheen itserakkaan oloinen... mut voi olla vaan olemus sellainen.
Mut ihan hyvä et joutuu joku julkkiskin tuonne vankien sekaan kun pahojaan tekee.