Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*ttu toi Paris Hilton on tyhmä ja ihan selkeästi kuvitellut, että kun on rahaa niin saa tehdä mitä vaan...... argh.

Vierailija
07.05.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kauheen itserakkaan oloinen... mut voi olla vaan olemus sellainen.

Mut ihan hyvä et joutuu joku julkkiskin tuonne vankien sekaan kun pahojaan tekee.

Vierailija
2/3 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=DD tosiaan luulevat että rahalla saisi paremman kohtelun! ja se paris ei todellakaan ole minusta kaunis!



mutta mutta.... en jaksa vielä uskoa että se todella menis sinne vankilaan! miten se nyt vois siihen alistua!! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lehtien mukaan joudu muiden vankien sekaan. Viettää sen 45 pv eristyksissä muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan