Mitä mieltä miehestä, jonka seurustelusuhteet
kariutuvat kerta toisensa jälkeen, koska niissä ei ole " sitä jotain" - siis jalat alta vievää romantiikkaa?
Kommentit (8)
itse olen paljonkin seilannut, samoin mieheni; toisistamme sitten löysimme " Sen Oikean" .
Jotkut eivät vain tyydy yhtään vähempään!Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi " kakkosvaihtoehtoon" .
Jos ei ole vielä varma seksuaalisuudestaan..
Mikään suhde ei vuodesta toiseen ole pelkkää jalat alta vievää romantiikkaa!
Tosin romantiikka katoaa varmasti homosuhteissakin ennen pitkää
sitten voikin luontevasti siirtyä lähibaariin tillittämään miten olis ollu niin paljoin rakkautta annettavana ja ikuisena romantikkona halus oottaa sitä oikeaa jota ei ikinä tullut.
Hyvähän s sitten on että huomaa ajoissa.
hän on erittäin mukava ja kaikinpuolin mukiinmenevä ja tasapainoinen ihminen, hänen kanssaan synkkaa jne? Ongelma on vain " sen jonkin" puute.
eikä suhde ikinä ole täydellistä symbioosia ja suurta auvoa.