Jestas, värjäsin kulmat ja nyt sitte tuli ulkonaliikkumiskielto!!!
Eipä onnistunut ei, en toista kertaa tuota tököttiä kulmiini laita, vaan maksan suosiolla sen 18¿ kosmetologilla. Piti olla ruskeeta, tuli mustat vaikka ohjeen mukaan laitoin. Miten saan äkkiä värin pois?
Kommentit (10)
Kyllä se parissa päivässä haalistuu :)
ripsiä myöskin. Refectocil merkkinen on aine. Itsellä ruskea(kulmiin) ja musta(ripsiin). Vaatii sen hapettaja litkun vielä mutta on aina toiminut ja paljon on rahaa säästynyt
Aine värjää todella nopeasti, joten pitkää vaikutusaikaa ei tarvita. Olisi kannattanut lukea ohjeet HUOLELLISESTI. Niissä nimittäin varoitetaan liian pitkästä vaikutusajasta. Pidä väriä mielummin liian vähän aikaa, koska jos tulos jää liian vaaleaksi, väriä on helppo lisätä.
kun minulla on hiusten värjäyksessä väri ottanut ihoon kiinni (kuiva iho). otan pumpuliin vodkaa ja sillä saa ihosta väriä pois. en tiedä onko sinulla varsinaista ongelmaa, siitä, että ottanut ihoon kiinni, mutta ainahan sitä voi yrittää :-)
Vetyperoksidi (kehitepullossa) on ainoa jolla väri lähtee karvoista!
koittaisi säästää tuota summaa, paketti josta värjää sekä ripset että kulmat ainakin 10 kertaa sen sijaan, että käyn vähintään kuukauden välein kosmetologilla ja pelkkä kulmien värjäys ja nypitys sen 18¿. Nytpä on sitte kokeiltu, mutta tulos ei ollu hyvä. Noita aineita on varmaan monenlaisia. Todellakin tuli mustaa, vaikka paketissa lukee ruskea! Ap
Ota pumpulipuikko ja kostuta. Varmasti lähtee.
En ollut ekaa kertaa asialla, joten tulos on ok. Ensimmäisellä kerralla minullekkin kävi niin, että tuli liian tummat kulmat. Tuo värjäysaika on yksilöllistä ja vain kokeilemalla oppii. Olen jo vuosia säästänyt värjäämällä itse.
Jos väri on tarttunut ihoon, niin sen saa pois Neoamiseptilla.