Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö kukaan, kuka laulaa semmoisen laulun, missä lauletaan jotenkin,
01.04.2007 |
että,
" älä unohda minua, kun taas on mentävä....opittava olemaan yksin.."
Oli semmoinen kaunis melodinen laulu, mies lauloi.
Suomipopilta kuulin viikonloppuna.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saakohan sen levyä/cd:tä mistään?
En ole ennen kuulutkaan....