Lue keskustelun säännöt.
Mulle tuli eilen krapula vaikka olin selvin päin.
16.07.2006 |
Olin nimittäin ravintolassa jossa oli tosi sankka tupakansavu ja olematon ilmanvaihto. Tuli kurkku kipeäksi ja paha olo kuin krapulaiselle vaikken ollut mitään juonut. Enkä itse siis polta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla