Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on limatulppa??

Vierailija
02.07.2006 |

Aamulla oli pöksyyn ilmaantunut sellaista kirkasta limaa, jossa oli mukana ihan nimeksi hieman verta.

Onko tämä limatulppaa?



Sitä ei kyllä paljon ollut...kuuluuko ollakkaan?

Kiitos etukäteen!



esikkoa odottava!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä meni vasta synnärillä, sitä oli aika paljon. Muistutti kirkasta valkovuotoa mutta oli paljon " paksumpaa" ja veriviiruja oli mukana.

Vaikka limatulppa oliski menny, niin itse synnytyksen alkuun voi mennä vielä päivä tai pari. Tosin, se saattaa alkaa tunninkin päästä :)

Vierailija
2/3 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainaki mulla oli. Tosi selvästi erotin ku se tuli. Siitä meni tasan viikko ni synnytys alko. Oon kuullu muutamalta muultakin että n.viikko limatulpasta alko synnytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se varmasti on limatulppaa. Mulla tuli hieman jo 2 vko ennen synnytystä, loput heti synnytyksen käynnistyttyä.