Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen on limatulppa??
02.07.2006 |
Aamulla oli pöksyyn ilmaantunut sellaista kirkasta limaa, jossa oli mukana ihan nimeksi hieman verta.
Onko tämä limatulppaa?
Sitä ei kyllä paljon ollut...kuuluuko ollakkaan?
Kiitos etukäteen!
esikkoa odottava!
Kommentit (3)
Tai ainaki mulla oli. Tosi selvästi erotin ku se tuli. Siitä meni tasan viikko ni synnytys alko. Oon kuullu muutamalta muultakin että n.viikko limatulpasta alko synnytys.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä se varmasti on limatulppaa. Mulla tuli hieman jo 2 vko ennen synnytystä, loput heti synnytyksen käynnistyttyä.
Alue: Aihe vapaa
itellä meni vasta synnärillä, sitä oli aika paljon. Muistutti kirkasta valkovuotoa mutta oli paljon " paksumpaa" ja veriviiruja oli mukana.
Vaikka limatulppa oliski menny, niin itse synnytyksen alkuun voi mennä vielä päivä tai pari. Tosin, se saattaa alkaa tunninkin päästä :)