Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytät tiskirättiä?

Vierailija
23.07.2006 |

Toisen tiskirättikyselyn innoittama kyselen, missä säilytätte tiskirättiä? Omani roikkuu hanan päällä ja se on hankala paikka, kastuu helposti kun laskee vettä hanasta eikä muutenkaan ole mikään nätti paikka rätille.



Keittiömme uusitaan pari kuukauden päästä enkä muistanut kysyä suunnittelijalta onko rätin säilytykseen jotain hienoja ratkaisuja. Itse ideoin jonkinlaisen oskarinoksa-tyyppisen kromisen telineen välitilaan, johon rätin voisi ripustaa. Onkohan sellaisia olemassa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös hanan päällä ja se ei ole kovin hyvä vaihtoehto :)

Jollakin olen nähnyt " tangon" roikkumassa s-koukuilla kuivauskaapin ritilästä ja rätin siinä. Näytti ihan ok:lta, käytettävyydestä en tiedä.

Vierailija
2/11 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rätin taittelee siististi, se ei kastu, vaikka laskee hanasta vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaapissa s-koukussa on toinen puoli hyllystä tyhjä siihen saa piiloon rätin

Vierailija
4/11 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkyydestä en tiedä mutta on ainakin kätevä. eikös nyt ole olemassa niitä uusia tehokuivauskaappeja tms. joissa on kaapin sisällä valmiina paikka tiskiaineelle, tiskiharjalle ja rätille?

Vierailija
5/11 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy edes osittain piilossa, kun liepeet roikkuvat altaissa. Meillä on myös kuivauskaapista roikkuva koukku, johon rätin voisi ripustaa, mutta ei sitä tule siihen koskaan laitettua.

Vierailija
6/11 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinne tyhjälle hyllylle heitän sen, ja sieltä se sitten puoliks roikkuu. Kuivauskaapin ovet kiini ja ei kukaan näe sitä enää :-)



Ja mahdollisimman vähän taittelen rättiä, että pääsee mahdollisimman hyvin kuivumaan.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


johon kuuluisi S-koukkuja roikkumaan...... mutta mä ruuvasin sen tiskikaapin alapuolelle ja ripustan sen rätin siihen.



Se tanko on siis niin lähelle kaapin alareunaa ruuvattu ettei edes näy kun seisoo.......



Eli tämä tanko:



http: //www. ikea. com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?cattype=sub&topcategoryId=15576&categoryId=16041&parentCats=15576*15733*16065&storeId=15&catalogId=10103&langId=-13

Vierailija
8/11 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin desing liikkestä tukholmasta sellaisen muovipyörylän, mihin rätti tökätään ja roikkuu siinä siististi kaapiston ja tiskipöydän välisellä seinässä. Tää pyörylä on siis sellainen kiekko, missä takana teippi millä kiinnitetään seinään ja toisella puolella " repaleinen" muovi johon työnnettynä rätti pysyy niiden " riekaleiden" varassa, kun kiekko on ontto. Onpas vaikea selittää :) muttei maksanut kuin pari euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! oletko nähnyt sellaisia jossain suomessa esim ihan supermarketissa? Näin ystävällä sellaisen ja olen yrittänyt kuukausia metsästää niitä jostain :)

Vierailija
10/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei jumaluta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskirättiä vai keittiöliinaako ap tarkoittaa? Varmaan sitä, millä pyyhitään tiskipöydät yms. Mulla on ihan sitä varten oma terästeline, saa levitettyä ilman taittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän