Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IIHHHHAANAAAAAAAAAA!!!! Tätä olen odottanut jo 10vuotta

Vierailija
04.05.2007 |

TÄÄ ON NIIIIIN MAHTAVAA! Viimeinkin plussa. Kymmenen vuotta ollaan yritetty ja nyt sitten tein sen!! Toivottavasti kaikki menee hyvin. Tekisi mieli soitella joka paikka läpi mutta ehkä maltan vielä... =)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA

Vierailija
2/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tippa tuli linssiin minullekin, onnea matkaan ja kaikkea hyvää =)!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus! :)

Vierailija
4/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ja vaikka mutkia matkaan tulisikin, tiedät ainakin, että onnistuitte plussaamaan! Peli ei ole siis menetetty :)



Varmasti kaikki menee hyvin ja tammikuussa teidän perheessä on uusi jäsen :) Ihanaa.

Vierailija
5/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tuollaiset uutiset aina piristävät päivää! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin, en voi kuvitella lasta joka olisi enemmän rakastettu ja toivottu kuin 10 vuoden yrittämisen jälkeen aikaan saatu :)

Vierailija
6/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyyneleet tuli silmiin kun luin kirjoituksesi!

ONNITTELUT!!



t. neljän lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä raskausviikko menossa?

Vierailija
8/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea,onnea!!!!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tosi hyvälle mielelle puolestanne, toivottavasti kaikki menee hyvin! :)

Vierailija
10/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylin täydeltä onnea sulle ja miehellesi, ja jättirutistukset :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et ole 40-kymppinen--riski saada vammainen lapsi on hurja siinä iässä..

aika ikävää, jos kauan odotettu lapsi olisikin vammainen, ja abortin joutuisi tekemään.



meinaan vaan että jos 10vuotta on yritetty...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä