Lue keskustelun säännöt.
En voi kuvitella mitään äklömpää kuin marenki , ja se kuiteskin nyt in?
Kommentit (5)
yllättävän hyvää. Tai britakakkua kerrassaan taivaallista.
t. entinen marengin inhoaja
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Stellalle, että kokeile Prinsessakakkua/leivosta (eikä mitään Fazerin) vaikka Ekbergin konditoriassa. Inhosin joskus marsipaaniakin.
just tilasin sieltä äitienpäiväks kakun!
Herkkua! Mikään ei voita kunnon marenki-täytekakkua :)