Lue keskustelun säännöt.
Te joilla on tyttöjä ja poikia niin onko
29.03.2007 |
pojat aina villejä riehujia? Täällä palstalla pojat on usein vilkkaista, huomion kipeitä, rasavillejä, ym ym... Täältä kun lukee juttuja niin toisille pojille pitää järkätä koko ajan ohjelmaa muuten on piru irti. Onko jollain samanlaisia tyttöjä? Itselläni ei ole yhtään poikaa joten ei ole kokemusta. Tytöt ja pojat ovat tietysti erilaisia ja kaikki lapset yksilöitä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä poika on aina ollut rauhallinen ja harkitseva. Tyttö sen sijaan pää kolmantena jalkana touhuava joka paikan riiviö.