Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pienin 4h,k,s? Tykkäätkö asua?

Vierailija
08.05.2007 |

Meille tarjottiin 82m2 asuntoa, pohja ihmeen hyvä. Yksi makkari 13m2 ja toiset 10m2. Keittiössä jääkaappi ja pakastin ja isokin ruokapöytä mahtuu. Sauna pieni, mutta eikös liika tila saunassa ja pesutilassa ole neliöiden hukkaamista. Hmm... Rahaa riittäisi muuhunkin, kuin asuntoon. Hjelp!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks makkari 12 neliöö, jossa on vaatehuone ja kaks makkaria n. 9 neliöö.

Lisäksi on pikku wc, kylppärissäkin on pönttö.

Tykätään tosi paljon, tässä on hyvä pohjaratkaisu. Meillä yksi lapsi.

Vierailija
2/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on 220 ja risat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


No nyt on 220 ja risat

Vierailija
4/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on 85m2 4h+k, mutta makuuhuoneet ovat tosi ahtaita.

Vierailija
5/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Siis kun asuntoa etsittiin niin päädyttiin isoon kolmioon (80neliötä, suuri keittiö ja olohuone, ihan ok makkarit, iso piha) kuin pieneen neliöön. No niitä neliöitä olisi saattanut olla muutama enemmän 4h ratkaisuissa, mutta meillä ratkaisi tuo kolmion " avaruus" , meillä 2 alle 3v. lasta ja isot yhteiset tilat tuntui pieniä omia kopperoita tärkeämmältä.



Ei varmaan ikuisesti tässä asuta ja varmaan esim. kouluikäisille omat huoneet onkin sitten jo tärkeämmät.

Vierailija
6/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Yks makkari 12 neliöö, jossa on vaatehuone ja kaks makkaria n. 9 neliöö.

Lisäksi on pikku wc, kylppärissäkin on pönttö.

Tykätään tosi paljon, tässä on hyvä pohjaratkaisu. Meillä yksi lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


No voi että, nyt ei tartte toisiaan...

Vierailija
8/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4h+k´+s kahdessa tasossa. Ihan tyytyväisiä ollaan kyllä, mutta kunnon keittiötä kaipaan ja joskus noi portaat risoo. Hyvin kuitenkin mahdutaan kaksi aikuista ja kolme pientä lasta. Niinkuin ap sanoi, rahaa jää muuhunkin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä asuttiin isä, äiti ja 4 lasta.

kun pienin kasvoi ulos pinnasängystä muutettiin isompaan. harmittaa, koska alue ja taloyhtiö oli tosi kivat :(

mutta ei voi mitään, kolmen kanssa sinne oltais vielä jotenkin mahduttukin

Vierailija
10/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään. 1 lapsi. Tuskin tässä loppu elämää ollaan, mutta nyt passar jätte bra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

84 neliöö ja kaksi pientä lasta toistaiseksi mahdutaan ihan hyvin, vaatehuonetta kaipaan

Vierailija
12/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olkkari ihan hyvän kokoinen, keittiöön mahtuu hyvin 6h pöytä ja pieni kodinhoitohuonekin on ja 2 erill. vessaa.

Kylppäri on aika iso ja makuuhuoneet 12 ja 10 ja 10 m2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi aikuista ja kaksi lasta. Nyt siis tk+4h+sauna 89m2 asuinpinta-ala. kokonaisneliöt ovat 102,5m2. Tilaa tuntuu olevan ruhtinaallisesti pienemmän asunnon jälkeen.

Vierailija
14/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain 80neliöö kahdessa kerroksessa.. 2 aikuista ja 5 lasta! Hei, me mahdutaan ihan hyvin eikä ahdista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pohjaratkaisu pelastaa paljon! 1 Wc ja kodinhoitohuoneessa toinen pytty. Lapset alle kouluikäisiä, nukkuvat pienessä makkarissa, keskisuuri huone on leikkihuoneena. Vanhempien makkari isoin. Myöhemmin yksi saa oman pienen huoneen, me muutetaan keskimmäiseen huoneeseen ja isoin huone jaetaan kahdelle sermein yms. Eipähän tule kerättyä turhaa roinaa nurkkiin ja säilytystiloihin! Aikaisemmin halusin avaruutta ja tilaa, mutta rahaa on kiva käyttää muuhunkin kuin neliöiden maksamiseen, matkusteluun ja harrastamiseen. Ja tosiaan nähdään joskus toisiamme..eikä jokainen mökötä omassa kerroksessaan..

Vierailija
16/16 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein mukavampi asua kuin jossain isossa, missä on hukkatilaa ja kuitenkin tarpeelliset tilat puuttuvat.

Pienet lapset asuvat mielellään samassa huoneessa. Mieluummin yksi iso lasrtenhuone kuin kaksi koppia. Parasta olisi, jos lastenhuoneen voisi myöhemmin jakaa kahdeksi.

Meillä oli 82m2 kolmio, joka oli nelihenkiselle pikkulapsiperheelle hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi