Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kalliit vakuutusmaksut
16.01.2007 |
Viidessä vuodessa mennyt melkein 20 000 markkaa (kyllä, markkoja) vakuutusmaksuihin.
Kommentit (4)
Minusta tuo ei kuulosta edes kovin kovalta. Meillä menee 2000 euroa vuodessa.
Minusta ihmiset vakuuttavat autonsa ylihyvin ja itsensä taas sitten tosi huonosti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli aika paljon enemmän kun teillä.
Turhia vakuutuksia meillä ei ole, pariturva, tapaturvakuutukset, kotivakuutus ja autovakuutukset kahteen autoon. Ei edes sairaskuluvakuutuksia lapsille ja toisessa autossa pelkkä liikennevakuutus.
Alue: Aihe vapaa
niinhän se DNAn mainoskin sanoo. Meillä autojen vakuutukset saman verran samassa ajassa. Sitten vielä lisätään siihen koti-, lapsi-, matka- ja muut vakuutukset. Mutta mieluummin laitan vakuutuksiin rahani kuin tupakkaan ja viinaan.