Lue keskustelun säännöt.
Tänään uutisissa
12.12.2006 |
mainittiin, että monet keskituloiset perheet jättävät mm. vuokran maksamatta, että voivat ostaa kunnon joululahjoja.
Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Eikö katto pään päällä ole paras lahja perheelle?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla