Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käykö perheenne äitienpäiväkävelyllä?

Vierailija
14.05.2006 |

Jos niin missä?

Meillä on " kävelyperinne" . Keskustan puistokatua kävellään ja jäätelöbaarin kautta kotiin :-)

Lapsetkin odottavat " äitikävelyä" :-)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huvita

Vierailija
2/2 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään myös kiertelemässä ulkona jos on hyvä sää. Mies on niin paljon töissä, että yhteiset pitkät kävelylenkit on ihana juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä