Lue keskustelun säännöt.
G: Käykö perheenne äitienpäiväkävelyllä?
14.05.2006 |
Jos niin missä?
Meillä on " kävelyperinne" . Keskustan puistokatua kävellään ja jäätelöbaarin kautta kotiin :-)
Lapsetkin odottavat " äitikävelyä" :-)
Kommentit (2)
Me käydään myös kiertelemässä ulkona jos on hyvä sää. Mies on niin paljon töissä, että yhteiset pitkät kävelylenkit on ihana juttu!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei huvita