Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi 1,5 lapsi on lopettanut rauhallisen nukkumisen?!

Vierailija
08.05.2006 |

Tuo on nukkunut hyvin jo puoli vuotta. Maitoa syönyt ehkä kerran yössä. Nyt oli kaks viikkoa syömättä sitäkään.



Pari yötä on ollut aika vaikeita. Herää pari-kolme kertaa yössä kitisemään. Nytkään ei nuku kunnolla vaan 5 min välein jotain kitisee

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai näin keväällä yhtäkkiä valoisa makuuhuone? Varmaan ohimenevää kuitenkin!

Vierailija
2/3 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se istuu katsomassa teletappeja... sai kunnon huuto kohtauksen ja huusi veljensäkin hereille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot kasvaa kovaa vauhtia ja jos havahtuu hereille ei maltakaan nukahtaa, samaten unet alkavat olla tosi eläviä. Lisäksi tuossa iässä on vielä joku äidissä roikkumisvaihe, joka aiheuttaa univaikeuksia. Ihan normaalia ja siis menee ohi muutamassa kuukaudessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme