Lue keskustelun säännöt.
Kadehdin niitä jotka
14.05.2006 |
osasivat valita itselleen sopivan miehen:Mun valinta meni päin honkia ja nyt kituutan kireenä kaikki päivät ja olen pilannut elämäni. Ero on edessä ja olen NIIN vihainen itselleni että lapseni joutuu sen kokemaan. Vittu.
Kommentit (3)
Ja kyllä hän on mieheni lapsi ja kärsii tällähetkellä meidän riidoista on tosi levoton . t . ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö ollu mitään merkkejä ilmassa jo aiemmin, kun menitte avioon, että tämä ei välttämättä ole " se oikea" ? Vai onko mies muuttunut vasta avioliiton myötä?
Ikävä juttu. Joskus tosiaan se ero on paras ratkaisu.
Ero voi olla hyväksi. Ja voi tulla se Oikea vielä vastaan. Se epätäydellinen ihminen, joka on kuitenkin kuin tehty sinulle. <3