Lue keskustelun säännöt.
lakritsi vai lakritsa?
10.10.2006 |
Miten sanot? Mun mielestä ehdottomasti lakritsi, on oikeaa suomen kieltä. Mutta kun kaveri inttää, että lakritsa...
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
porvoon gluteenittoman lakritsi pussin kupeessa lukee lakritsi
just syön
ja vuosi 2023
heh
tosin en käytä tota sanaa koskaan...