Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pieni vauva tottuu vielä helposti omaan sänkyyn?

Vierailija
26.09.2006 |

Meillä hieman alle 3kk vauva, joka on nukkunut samassa sängyssä vieressä tähän asti. Yöt alkavat nykyään vaan olla niin vilkkaita, että 4:stä eteenpäin ei mun nukkumisesta tule mitään. Kääntyilee ja huiskii ja ährää. Olen ajatellut siirtää omaan sänkyyn. Protestoikohan jo vastaan?



Kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni noin viikko ja sen jälkeen jäi ihan nätisti sänkyyn nukkumaan.

Vierailija
2/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viereen joka ilta sama pehmolelu (jossa ei ole irtolähteviä osia tai naruja), siitä oppii ottamaan turvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukuttanut meidänkin sänkyyn hänet. Eli on tottunut nukuttamiseen. Nyt vain tekisin sen pinnasänkyyn.



Kyse oli lähinnä siitä että onko liian vanha tottuakseen helposti.

Vierailija
4/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi jo olla vaikeaa

Vierailija
5/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös siitä nukuttamisesti. Myöhemmin se muuttuu vielä vaikeammaksi ja joku päivä olet tosi iloinen siitä, että lapsesi osaa nukahtaa itsekseen.

Vierailija
6/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on myös 2 muutakin pikkulasta, joten huudattaakaan en voi. Sitten ei nuku kukaan.





ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa niin että oksentaa jos en ole vieressä siksi että nukahtaa. Ei se oo aina niin helppoa.

Vierailija:


myös siitä nukuttamisesti. Myöhemmin se muuttuu vielä vaikeammaksi ja joku päivä olet tosi iloinen siitä, että lapsesi osaa nukahtaa itsekseen.

Vierailija
8/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niin että nukutan hänet vieressäni meidän sängyssä. Ja sitten kun on nukahtanut tai kun tullaan itse nukkumaan nostan nukkuvan lapsen omaan sänkyynsä. Ei herää kun nostaa varovasti ja vaikka juttelee samalla hiljaa. Nukkuu rauhassa ja hyvin aamuun asti pinnasängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan nukutettu, iltarutiinit on pidetty vauvasta saakka suurin piirtein samoina ja masu täynnä on laitettu sänkyyn ja sinne on jäänyt. Nyt isompana on välillä tullut kausia, että itkee vähän jätettäessä, jolloin saatetaan käydä muutaman kerran " lohduttelemassa" , mutta koska koskaan mikään ei muutu itkemällä, ei siis pääse sängystä pois tai äiti tai isi eivät jää viereen, niin nämä kaudet ovat pysyneet hyvin lyhyinä (muutaman illan mittaisia).

Vierailija
10/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnasänkyyn nukkumaan, sänky meidän sängyssä kiinni. Siirtyi tissiltä puolihorteessa sinne ja nukahti. Vain minä valvoin kahtena ekana iltana ja ihmettelin että sieläkö se nyt sitten tuhisee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän