Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras pastakastike? (ev)

Vierailija
03.10.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajamarinoituja kanasuikaleita

aurinkokuivattutomaatti-tuorejuustoa

purkki herkkusieniä suolaliemessä liemineen



ei tarvitse muita mausteita



Ja lisäksi tuorepastaa



NAM!

Vierailija
2/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan hulluna savukinkkukuutioita ja sinne sulatetaan smetana,tuorejuusto ja ranskankerma, namia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten itse kysymykseen... Parasta on ehkä itse tehty bolognese jota haudutetaan pitkään (ainakin tunti) tai nopea ja helppo tuoreista tomaateista, oliiviöljystä, valkosipulista ja basilikasilpusta tehty kastike johon lisään makua pehmentämään hiukan ranskankermaa. Myös tomaattipohjainen munakoiso-oliivikastike on meillä herkkua. :-)

Vierailija
4/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sinappi ja ketsuppi pöytään ja parmesaaniraaste. ei siis kastiketta ollenkaan mut nam mut se jauheliha pitää olla tosi hyvin maustettu muuten mautonta, sipulin oon myös sen kanssa paistanu

Vierailija
5/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


- 2-3 sipulia kuullotetaan pannulla, vähän myös valkosipulia

- 2 prk tomaattimurskaa (pirkka 500g luomu pahvisessa tetrassa) lisätään

- jonkun verran (2-6dl) turvotettua soijarouhetta lisätään

- 2-3 kasvisliemikuutioita, vähäsen mausteita



Valmis ja ihanaa herkkua :)

Vierailija
6/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitruunamehua, tilliä ja mustapippuria



a vot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.5

stella80:

- 2-3 sipulia kuullotetaan pannulla, vähän myös valkosipulia

- 2 prk tomaattimurskaa (pirkka 500g luomu pahvisessa tetrassa) lisätään

- jonkun verran (2-6dl) turvotettua soijarouhetta lisätään

- 2-3 kasvisliemikuutioita, vähäsen mausteita

Valmis ja ihanaa herkkua :)

Vierailija
8/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin spaghettikastiketta en pastakastiketta. Eli merkki taisi olla maggi. Niin uskomattomalta kuin kuulostaakin oma bologne ei ole yhtä täyteläistä ja vieraat kehuvat aina kastiketta vaikka pussista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tarkoitin spaghettikastiketta en pastakastiketta. Eli merkki taisi olla maggi. Niin uskomattomalta kuin kuulostaakin oma bologne ei ole yhtä täyteläistä ja vieraat kehuvat aina kastiketta vaikka pussista.

Vierailija
10/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipulia, valkosipulia, aurajuustoo ja aitoa kermaa, keitetään " kasaan" , ei tarvi suolaa mut vähä voi mustaapippurii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


sipulia, valkosipulia, aurajuustoo ja aitoa kermaa, keitetään " kasaan" , ei tarvi suolaa mut vähä voi mustaapippurii

Se savukuutiokastikkeen ystävä.

Paras kastike muuten tulee aurajuustosta ja smetanasta niin esim kalapuikolle. Oih, taivas mutta on hyvää!

Vierailija
12/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisätään purkki kermaa ja maustetaan ruokalusikallisilla Dijon-sinappia ja hunajaa. Maun mukaan mustapippuria. Tarjoillaan tuorepastan (nauha) kanssa. Valmistuu n. 15 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Lisäksi sinappi ja ketsuppi pöytään ja parmesaaniraaste. ei siis kastiketta ollenkaan mut nam mut se jauheliha pitää olla tosi hyvin maustettu muuten mautonta, sipulin oon myös sen kanssa paistanu

Vierailija
14/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh..



Paras on ehdottomasti tuorepasta ja kirjolohikastike, nam :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustamatonta kanasuikaletta

yrttejä (paljon)

sipulia

valkosipulia

sokeria

pippuria (reilusti)

tomaattimurskaa

aurajuustoa

Vierailija
16/16 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kysellä näin vaikeita...



carbonara



tai sitten perinteinen bolognese



tai sitten punajuuri-valkosipuli



tai sitten punajuuri-aurajuusto



tai sitten lohi-kerma



tai sitten broileri-kerma (eikä sitten hunajamarinoituja broileireta!)



tai sitten broileri-herkkusieni-sulatejuusto



tai sitten sellainen, jossa sipulia (vähän raa' aksi jätettynä), meetwurstia, aurajuustoa tai jotain muuta sinihomejuustoa, oliiviöljyä ja balsamicoa ja tän voi syödä suht viileenä



Mies tykkää meetwursti-pesto-pastasta, mut mä en jostain syystä oo niin peston ystävä.