Lue keskustelun säännöt.
Onko Sly Cooper tuttu?
19.05.2006 |
Minkäikäiset sillä pelaa?
Mies oli asumuseron aikana hankkinu pleikan pojille ja 5v on ihan intona cooperiin. Peli on Sly3, ilmeisesti niitä on sitten aiempiakin. Ikäraja on 3, mutta huomasin, että siinä ' kuoletetaan..yms
Kommentit (2)
Välillä tarvitsevat vielä hekin apua vaikeissa kohdissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun poikani on pelannut Sly Coopereita 6-7-vuotiaasta (sai silloin ekan),
aikamoista räiskimistä se on. Nuorempi nyt 3 v. on myös kiinnostunut pelistä, mutta taidot ohjaimen käyttöön eivät vielä noin nuorelle riitä.
Itse en henkilökohtaisesti pidä niistä peleistä räiskimisen takia, mutta lapsiin se tuntuu vetoavan.
Luultavasti tulee tietyissä kohdissa tarvitsemaan sinun apuasi.