Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko meinas tuoda taksikuitin äitienpäivälahjaksi, argh!

Vierailija
13.05.2006 |

Koko viikon olen kysellyt, mitä saan sunnuntaina ja vastaus on ollut " ei mulla oo rahaa" . Eilen ilmoitti halustaan mennä nyt lauantaina kavereille saunomaan (ei käy usein), olis tullut taksilla kotiin yöllä, että pääsis keittään aamukahvit. Joo ja taksi olis tullut maksaan 25-30 e! Ja lisäks ois taas mahdollisuus, että makais koko sunnuntain sängyssä krapulassa. Koskaan en ole saanut äitienpäivänä EDES aamukahveja, joten ois varmaan pitänyt suostua mielihyvin :-/



Mies ei ymmärtänyt, miksi suutuin, vaan väitti mun haluavan kontrolloivan sen menoja. Mikä logiikka?! Tärkeysjärjestys?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossun alle tai taivasalle vaan.

Vierailija
2/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ryyppy reissulla eikä tietoa onko ees kotiin tulossa.. sapettaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta miestä tarvi sietää, sano että alat samanlaiseksi kusipääksi kuin hänkin.

Vierailija
4/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti äsken autolla ja sanoi tulevansa sillä myös takas.



Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän