Lue keskustelun säännöt.
Piiitkästä aikaa baariin!!!!
23.09.2006 |
Te muut tämä illan baarikärpäset: jos näette jossain nurkassa nukkuvan epämuodikkasti pukeutuneen mamman, se olen minä.
Kommentit (3)
vaikka se on tosi pahaa litkua. Ei kyllä sitä on oikeasti tullut vanhaksi, kun miettii jo ennen illan alkua, että kuinkas mä jaksan valvoa...
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tollasella eyelinerilla enää IN?
ap
Nyt nainen ilo pintaan ja bileet käyntiin :))) Tuut sitten vaikka mun kanssa tanssilattialle, mutta nukkumaan et edes suunnittele rupeevas ;)