Lue keskustelun säännöt.
No entäs 1981 syntyneet sitten?
20.08.2006 |
Mikä on elämän tilanne?
Minä asun avoliitossa, kaksi lasta, omakotitalo, kotiäitinä, rahaa kohtalaisesti ja elämä kaikin puolin reilassa. Ei ammattia vielä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla