Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa kokeneemmat, mitä eroa on Kuomilla, Tarra-Kuomilla ja Kuoman crossereilla!
29.09.2006 |
Mä olen ensikertalaisena äitinä ihan sekaisin Kuoma-käsitteiden viidakossa, eli mitä eroa on Kuomilla, Tarra-Kuomilla ja Kuoman crossereilla? Mistä erotan ne kaupassa toisistaan, millaisia ovat hintaerot ja mitä eroa on käytettävyydessä? Prismassa on nyt jotain Kuomia 30 euroa, mihin kategoriaan ne kuuluu? Jossain keskustelussa sanottiin, että " et pilaa lapsen jalkoja, jos ostat Tarra-Kuomat" , mutta mistä siis tunnistan ne?
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on kokemusta putkivarrellisista ja crossereista. Putkivarrelliset on lapsen tietty helpompi pukea itse, mutta kyllä crosserit tukee jalkaa paremmin, kun ne saa edestä kiristettyä. Putkivarret on halvemmat.