Lue keskustelun säännöt.
OOn menossa kolmeksi kuukaudeksi töihin, lapsi alle vuoden.
22.09.2006 |
Ylihuomenna tutustuminen päiväkotiin. Mitä pitäisi muistaa?
terveisin totaalisen työhaluton äiti
Kommentit (2)
Jään sitten taas kevääksi ja ehkäpä myös kesäksi kotiin. ja 3, heh heh...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija: