Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tytär ei voi enää mennä uimaan isin kanssa?

Vierailija
22.09.2006 |

Mietittiin tuossa miehen kanssa, että minkä ikäistä tyttöä ei enää ole kiva/hyvä viedä miestenpukukopin puolelle?

Mielipiteitä?

Kokemuksia?

Naisten puolella kyllä näkyy jopa alakouluikäisiä poikia, mutta mutta...

T: Räpiköijat

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eskari-ikäinen tyttö selviää jo yksin naisten pukukopissa ja altaalla voi ihan hyvin olla isinkin vahdittavana!

Vierailija
2/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli koska poikien pitää siirtyä miestenpuolelle, ja kouluikää pidetään kait rajana, monien uimahallien säännöissä on meilläpäin 8-vuotta ikärajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskari-ikäinen tuosta selviytyy itse. Mielestäni alle 8-vuotiaat saa mennä väärälle puolelle.

Vierailija
4/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle sen ikäistä tai suihkuun jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän