Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäisenä tytär ei voi enää mennä uimaan isin kanssa?
22.09.2006 |
Mietittiin tuossa miehen kanssa, että minkä ikäistä tyttöä ei enää ole kiva/hyvä viedä miestenpukukopin puolelle?
Mielipiteitä?
Kokemuksia?
Naisten puolella kyllä näkyy jopa alakouluikäisiä poikia, mutta mutta...
T: Räpiköijat
Kommentit (4)
eli koska poikien pitää siirtyä miestenpuolelle, ja kouluikää pidetään kait rajana, monien uimahallien säännöissä on meilläpäin 8-vuotta ikärajana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eskari-ikäinen tuosta selviytyy itse. Mielestäni alle 8-vuotiaat saa mennä väärälle puolelle.
mutta eskari-ikäinen tyttö selviää jo yksin naisten pukukopissa ja altaalla voi ihan hyvin olla isinkin vahdittavana!